ستاره

ستاره

تازه ترین خبر ها و موزیک ویدیو ها و عکس ها و...
ستاره

ستاره

تازه ترین خبر ها و موزیک ویدیو ها و عکس ها و...

5 عکس از خانه جدید و بسیار زیبای جنیفر لوپز


جنیفر لوپز» به تازگی عمارتی گرانقیمت در واترمیل همپتون خریداری کرده است.

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید 
ادامه مطلب ...

حادثه ای که نزدیک بود باعث مرگ جنیفر لوپز شود!! + عکس


در چند روز گذشته حادثه ای رخ داد که باعث ترس شدید جنیفر لوپز شد....

در چند روز گذشته حادثه ای رخ داد که باعث ترس شدید جنیفر لوپز شد.
جنیفر لوپز در سواحل فلوریدا مشغول ضبط یک موزیک ویدیو جدید بود و همزمان در یک گزارش تلویزیونی نیز در همان محل حاضر شده بود. او مشغول صحبت با مجری تلویزیون بود که ناگهان صدای شلیک اسلحه در همان نزدیکی به گوش رسید و در همان لحظه جنیفر شروع به فرار کردن می کند.


توقف فیلمبرداری بخاطر شلیک گلوله

پس از چند دقیقه پلیس به محل مورد نظر آمده و شروع به تحقیق و بررسی می کند اما به نتیجه خاصی دست پیدا نمی کند. شلیک گلوله در 400 متری جنیفر لوپز رخ داده است اما مشخص نیست که واقعا قصد حمله به جنیفر را داشته اند یا فقط یک دعوای خیابانی رخ داده است.

سورپرایز کردن جنیفر لوپز در برنامه امریکن آیدل

یک دختر ۱۶ ساله با کار عجیب و غریبش در برنامه امریکن آیدل حسابی جنیفر لوپز را سورپرایز کرد به طوری که او شوکه شد.عکس های این ماجرا را در ادامه مشاهده کنید…

جنیفر لوپز ستاره ۴۴ ساله هالیوودی این روزها یکی از داوران مسابقه استعدادیابی امریکن آیدل است ، او هنگام اجرای برنامه اش توسط یکی از شرکت کنندگان به شدت غافلگیر شد.

” کاساندار کاستنادا ” ۱۶ ساله هنگام ورود به صحنه بسیار مضطرب به نظر میرسد، او خطاب به جنیفر لوپز گفت :شخصیت شما را بسیار دوست دارم. او سپس در میان بهت داوران به جنیفر لوپز نزدیک شد و به او گفت : ” عموی من از من خواسته تا شماره اش را به شما بدهم ” و تکه کاغذی که شماره در آن بود به جنیفر لوپز داد. مضمون پیام به این صورت بود : ” لطفا برای احوالپرسی تماس بگیرید یا پیغام دهید. این دختر اضافه کرد : ” اسم عمویم جی است” و جنیفر لوپز در جواب گفته است :واقعا شوکه شده ام ، اما از او بخاطر لطفش سپاسگذارم. به گفته این دختر ، عموی وی امیدوار بود بتواند جنیفر لوپز را به صرف غذا دعوت کرده تا با او بیشتر آشنا شود. 


برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید







 

شکایت مرد امریکایی از جنیفر لوپز به اتهام سوء استفاده جنسی


مرد امریکایی به اتهام سوء استفاده جنسی از جنیفر لوپز خواننده مشهور و سرشناس هالیوودی شکایت کرده است….

یک مرد امریکایی مدعی شده است ” جنیفر لوپز ” احساسات او را جریحه دار کرده و از او سوء استفاده جنسی کرده است. ” رودریگو رویز ” به دلیل ادعای یاد شده از ” جنیفر لوپز ” از وی به دادگاه شکایت کرده است و از این هالیوودی ۴۴ ساله ۱۰ هزار دلار غرامت خواسته است.

بنابرگزارشات به نظر میرسد یک زن ۵۳ ساله که ادعا کرده است مسئول رسیدگی به ایمیل های طرفداران “جنیفر لوپز” است پشت این ماجرا باشد. این مرد ۳۶ ساله میگوید از سال ۲۰۰۸ ایمیل هایی از سوی جنیفر لوپز دریافت کرده که از او خواسته است تصاویر برهنه اش را برای وی ارسال کند. وی اضافه میکند علاوه بر موضوع یاد شده ” جنیفر لوپز ” به او وعده داده بود که با وی رابطه عاشقانه خواهد داشت و بعد از جدایی از همسرش او را به عنوان دوست پسرش انتخاب خواهد کرد که با ورود “کاسپر اسمارت” وی به شدت سرخورده شده است. “جنیفر لوپز” همچنین مدعی شده بود او را وارد حرفه موسیقی خواهد کرد. او از زمانی که متوجه شد این ایمیل ها جعلی است دچار افسردگی شده و به همین دلیل از این خواننده سرشناس هالیوودی شکایت کرده است. وکیل “جنیفر لوپز” میگوید این یک سوء تفاهم کوچک است که خیلی زود برطرف خواهد شد.