ستاره

ستاره

تازه ترین خبر ها و موزیک ویدیو ها و عکس ها و...
ستاره

ستاره

تازه ترین خبر ها و موزیک ویدیو ها و عکس ها و...

عکس حیرت آوری از جنیفر لوپز که هرگز ندیده اید

جنیفر لوپز خواننده وهنرپیشه معروف هالیوودی به خاطر تناسب اندام، زیبایی چهره وطراوت و شادابی پوستش در سن 44 سالگی شهرت فراوانی دارد. شاید راز جوانی وی در ورزش کردن مرتب و روزانه او نهفته است.
 
به گزارش ایران ناز جینفر لوپز که این روزها به شدت درگیر تصویر برداری پروژه سینمایی پسر همسایه است در اولین روز غیر کاری اش مشغول ورزش شد. او درحالیکه تمام ابزار و وسایل مورد نیاز ورزش کردن را در اختیار داشت به دویدن در پارک نزدیک اقامتگاهش پرداخت.

برای دیدن عکس به ادامه مطلب بروید 
ادامه مطلب ...

لباس حیرت آور جنیفر لوپز جنجال به پا کرد (عکس)

به گزارش ایران ناز: مدتی است که اکثر رسانه های غربی و هالیوودی نوع پوشش جنیفر لوپز ستاره مشهور 44 ساله هالیوودی در فیلم جدیدش پسر همسایه  را سوژه قرار داده اند. این تساره هالیوودی که به خاطر اندامش شهرت جهانی دارد و همیشه لباسهایی انتخاب میکند که جلوه فیزیکی تناسب اندامش را بیشتر نمایش دهد اما عوامل تولید فیلم سینمایی از او خواسته اند برای سکانسهای این فیلم از لباسهای پوشیده تری استفاده کند.

ادامه ی مطلب رو از دست نده
 
ادامه مطلب ...

عکس های زیبا و کمیاب از جنیفر لوپز (عکس)

 برید ادامه مطلب و عکسها رو ببینید و نظر بدید. ادامه مطلب ...

کفش های جنیفر لوپز همه را متعجب کرد! (عکس)


جنیفر لوپز  ادعایی مبنی بر خوش پوشی ندارد اما  نوع لباس پوشیدن او به گونه ای است که میلیونها هوادار او در سراسر دنیا  جنیفر لوپز را تحسین می کنند.او روز گذشته با کفش های عجیبی به خیابان آمد که از او یک سوژه خبری ساخت.جنیفر لوپز لباس سراپا سفیدش را با یک جفت کفش پاشنه دار بنفش روشن ست کرده بود. این کفش های پاشنه بلند اصلا راحت به نظر نمیرسید و حتی تصور میشود  که او به سختی با آنها راه میرود. کفش های عجیب او نقش هایی به رنگ زرد و قرمز و سبز داشت. ” جنیفر لوپز ” این روزها بسیار فعال و پر کار است، او علاوه بر حضور در برنامه ” امریکن آیدل ” چندین موزیک ویدئو و فیلم را نیز در حال ساخت و انتشار دارد.

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید

  ادامه مطلب ...